Co je to Fyzika? Význam slova

Co znamená termín, slovo, definice pojmu Fyzika?

V případě fyziky před sebou máme vědní obor zabývající se zákonitostmi přírodních jevů. Velmi blízce spolupracuje s matematikou či astronomií. Většinu fyzikálních objevů lidstvo úspěšně převedlo do praxe a běžně je využíváme. Fyziku můžeme rozdělit do čtyř částí na aplikovanou fyziku, experimentální fyziku, numerické simulace a teoretickou fyziku. Fyzikálními jevy se lidstvo zabývalo již od dob dávných antických civilizací.

Co je to Fyzika? Význam slova, termín, Definice odborného termínu, slova Fyzika. Co znamená pojem Fyzika z kategorie Fyzika?

Neručíme za správnost a aktuálnost uvedených informací. Uvedený text byl přidán redaktory Superia.cz

Tento text (Fyzika) můžete sdílet s blízkými prostřednictvím uvedených tlačítek na sociálních sítích Facebook nebo Twitter.

Sdílet na Pinterestu    Sdílet na Redditu        Sdílet na Facebooku    Sdílet na Twitteru

Termín Fyzika patří do kategorie fyzika

Klíčová slova: fyzika, význam slova, co je to Fyzika?, pojem, co znamená, význam pojmu, odborný výraz, slovník, formulace, synonymum, odborné názvosloví, popis, Fyzika, informace, termín, názvosloví, terminologie, význam

Pojem Fyzika je v kategorii fyzika, ilustrační obrázek

Co znamená pojem Fyzika? Odborný výraz, termín, definice slova z Wikipedie

Níže uvedený text byl převzat z online encyklopedie Wikipedia.cz. Licence CC-BY-SA.

Fyzika (z řeckého φυσικός (physikos): přírodní, ze základu φύσις (physis): příroda, archaicky též silozpyt) je vědní obor, který zkoumá zákonitosti přírodních jevů. Popisuje vlastnosti a projevy hmoty, antihmoty, vakua, přírodních sil, světla i neviditelného záření, tepla, zvuku atd. Vztahy mezi těmito objekty fyzika obvykle vyjadřuje matematickými prostředky. Mnoho poznatků fyziky je úspěšně aplikováno v praxi, což významně přispívá k rozvoji civilizace.

Doporučené zdroje informací k dalšímu studiu

Zkusit najít slovo Fyzika ve fulltextovém vyhledávači Bing.com

Hledat videa s názvem Fyzika na Youtube

Hledat výraz Fyzika ve fulltextu Seznam.cz

Najít heslo Fyzika ve Wikislovníku

Vyhledat výraz Fyzika ve Wikizdrojích

Najít slovo Fyzika ve vyhledávači Yandex

Dál můžete zkusit hledat slovo Fyzika například v obrázcích, videích a zvucích z projektu Wikimedia Commons, v Google překladači, v Seznam.cz slovníku cizích slov, ve fulltextu Google.cz nebo v Lingea slovnících.

Zkuste také následující odborné pojmy, termíny a hesla

Právě jste zjistili co znamená Fyzika? resp. co se vlastně skrývá pod slovem Fyzika? Je tu uvedeno krátké vysvětlení odborného pojmu Fyzika, odpověď na dotaz co je to Fyzika?. Víte např. kdo to je Řezník? Znáte a víte kdo je Pokrytec? Nezapomeňte prosím, že ke každému slovu může existovat vícero definic v různých oborech lidské činnosti. Zkuste hledání i v jiné sekci webu než v fyzika. Vybrané texty jsou rozšířené o citaci z české verze internetové encyklopedie Wikipedia.cz. Samozřejmě uvádíme i odkaz na konkrétní podstránku tohoto projektu. Takovéto texty spadají pod licencí CC-BY-SA. Ostatní texty je možné citovat dle zákona s uvedením zdroje.

Milí čtenáři, nezbývá než vám poděkovat za návštěvu stručného webového slovníku, který se zaměřuje na známé i neznámé pojmy, popisy termínů, přesné vysvětlení slov, zajímavosti, slovníková hesla, definice odborných pojmů s názvem Co Je To?.

Setkali jste se s pojmem švica a nevíte, co znamená? Pokud je vaše odpověď kladná, podívejte se na tento web na kterém můžete nalézt odpověď.