Co je to Fyzika? Význam slova

Pojem, definice termínu, vysvětlení slova Fyzika

V případě fyziky před sebou máme vědní obor zabývající se zákonitostmi přírodních jevů. Velmi blízce spolupracuje s matematikou či astronomií. Většinu fyzikálních objevů lidstvo úspěšně převedlo do praxe a běžně je využíváme. Fyziku můžeme rozdělit do čtyř částí na aplikovanou fyziku, experimentální fyziku, numerické simulace a teoretickou fyziku. Fyzikálními jevy se lidstvo zabývalo již od dob dávných antických civilizací.

Co je to Fyzika? Význam slova, termín, Výraz, termín, definice slova Fyzika. Co znamená odborný pojem Fyzika z kategorie Fyzika?

Provozovatel neručí za správnost a úplnost informací na těchto webových stránkách. Tento text byl napsán redaktory Superia.cz

Tento text (Fyzika) můžete sdílet s kolegy na sociálních sítích Twitter, Redditu nebo Facebook.

Sdílet na Pinterestu    Sdílet na Redditu         Sdílet na Twitteru      Sdílet na Facebooku

Pojem Fyzika patří do kategorie fyzika

Klíčová slova: wiki, odborný výraz, význam slova, co znamená, fyzika, slovník, Fyzika, názvosloví, popis, vysvětlení, co je to Fyzika?, lexikon, synonymum, přesný výraz, odborné názvosloví, pojem, význam, informace

Pojem Fyzika je v kategorii fyzika, ilustrační obrázek

Co znamená pojem Fyzika? Výraz, definice slova z Wikipedie

Uvedené vysvětlení pojmu je převzato z webu Wikipedia.cz. Licence CC-BY-SA.

Fyzika (z řeckého φυσικός (physikos): přírodní, ze základu φύσις (physis): příroda, archaicky též silozpyt) je vědní obor, který zkoumá zákonitosti přírodních jevů. Popisuje vlastnosti a projevy hmoty, antihmoty, vakua, přírodních sil, světla i neviditelného záření, tepla, zvuku atd. Vztahy mezi těmito objekty fyzika obvykle vyjadřuje matematickými prostředky. Mnoho poznatků fyziky je úspěšně aplikováno v praxi, což významně přispívá k rozvoji civilizace.

Doporučené zdroje informací k dalšímu studiu

Vyhledat heslo Fyzika ve slovníku cizích slov od Seznam.cz

Hledat termín Fyzika na Google.cz

Zkusit hledat obrázky a videa s názvem Fyzika ve Wikimedia Commons

Hledat výraz Fyzika ve Wikislovníku

Zkusit najít heslo Fyzika ve vyhledávači Yandex

Vyhledat termín Fyzika ve vyhledávači Ecosia a pomoci tak životnímu prostředí

Dál můžete zkusit hledat slovo Fyzika například v Microsoft Bing, v ABC slovníku cizích slov a synonym, ve vyhledávači chránícího soukromí - DuckDuckGo, v evropském vyhledávači Qwant nebo v Google překladači.

Výběr z náhodných odborných pojmů, hesel, termínů

Na stránce jste se mohli dozvědět: jaký je význam slova Fyzika? resp. co je to Fyzika? Je tu uvedeno krátké vysvětlení odborného pojmu Fyzika, odpověď na dotaz co je to Fyzika?. Víte např. kdo to je Viktorie? Znáte a víte kdo je Snowden? Neměli byste zapomenout na to, že ke každému výrazu, může existovat víc definic v závislosti na oboru a kontextu. Proto případně zapátrejte po pojmu Fyzika i v jiných kategoriích (než fyzika). Některé texty jsou rozšířeny o citaci z české Wikipedie. Je zde uveden i odkaz na konkrétní stránku ze zmíněné encyklopedie. Takový text je šířen pod licencí CC-BY-SA. Ostatní texty je možné citovat dle zákona s uvedením zdroje.

Vážení čtenáři, musíme vám poděkovat za návštěvu internetového encyklopedického slovníku, který se zaměřuje na zajímavosti, známé i neznámé pojmy, popisy termínů, přesné vysvětlení slov, slovníková hesla, významy slov s názvem Co Je To?.

Setkali jste se s pojmem švica a nevíte, co znamená? Pokud je vaše odpověď kladná, podívejte se na tento web na kterém můžete nalézt odpověď.