Co je to Asteroid? Význam slova

Význam termínu, výrazu, vysvětlení pojmu Asteroid

Asteroid je pojmenování pro vesmírná tělesa. Jedná se o starší a nepřesný název, v současnosti se používá správné pojmenování planetky. Slovo asteroid pochází z doby, kdy bylo těchto těles známo minimum.
Asteroidy se klasifikují podle typů, jen ve sluneční soustavě existují desetitisíce těchto planetek. Po objevení asteroidu je zkoumána a potvrzena jeho oběžná dráha, asteroidu je přiděleno číslo a může být pojmenován. Asteroidy nesou jména podle postav řecké mytologie, slavných osobností a ženská jména.

Co je to Asteroid? Význam slova, termín, Výraz, termín, definice slova Asteroid. Co znamená odborný pojem Asteroid z kategorie Věda?

Neručíme za pravdivost uvedených informací. Výše uvedený text byl napsán redaktorkami Superia.cz

Text můžete velmi jednoduše sdílet s vašimi kamarády na specializovaných společenských sítích Twitter, Redditu nebo Facebook.

Sdílet na Pinterestu     Sdílet na Twitteru      Sdílet na Facebooku   Sdílet na Redditu

Heslo Asteroid se nachází v sekci věda

Klíčová slova: odborné názvosloví, definice pojmu, synonymum, význam slova, wiki, vysvětlení, terminus technicus, věda, co je to Asteroid?, lexikon, heslo, popis, význam, význam pojmu, odborný výraz, věda, terminologie, Asteroid

Pojem Asteroid je v kategorii věda, ilustrační obrázek

Co znamená pojem Asteroid? Definice slova, termínu z Wikipedie

Uvedená defice je převzata z internetové online encyklopedie Wikipedia. Odkaz na článek je zde. Licence CC-BY-SA.

Asteroid je starší a nepřesné, ale stále často používané označení těles, která se správně nazývají planetky. Nepřesné pojmenování asteroid má historické kořeny z období, kdy byla známá pouze dvě tělesa. V době, kdy bylo objeveno už několik desítek těles, bylo přijato nové označení tohoto dosud neznámého typu těles – planetka.

Planetka (asteroid) Bennu

Na asteroid (planetku) Bennu má v roce 2023 přistát vesmírná sonda, která odebere vzorky z jejího povrchu. Autor: NASA/Goddard/University of Arizona, zdroj: Wikimedia commons, licence: Public domain

Zkuste zjistit více informací o slovu Asteroid v následujících zdrojích

Chraňte své soukromí a hledejte slovo Asteroid ve vyhledávači DuckDuckGo

Vyhledat výraz Asteroid ve fulltextovém vyhledávači Bing.com

Zkusit najít termín Asteroid na Google.cz

Zkusit hledat obrázky a videa s názvem Asteroid ve Wikimedia Commons

Hledat termín Asteroid ve vyhledávači Qwant

Najít výraz Asteroid ve vyhledávači Yandex

Dál můžete zkusit hledat slovo Asteroid například ve videích na Youtube, ve slovníku moderních slangových výrazů - Čeština 2.0, v Seznam.cz slovníku cizích slov, ve vyhledávači Seznam.cz nebo v Lingea slovnících.

Výběr náhodných pojmů, výrazů, odborných termínů a slov

Nyní už nejspíš víte co to je Asteroid? resp. co znamená Asteroid? Je tu uvedeno krátké vysvětlení odborného pojmu Asteroid, odpověď na dotaz co je to Asteroid?. Víte např. kdo to je Nela Lisková? Znáte a víte kdo je Černoprdelník? Nezapomeňte, že termíny a hesla mohou mít víc významů podle toho o jaký obor se jedná. Proto se porozhlédněte i v jiných sekcích (než věda). Část textů obsahuje internetový odkaz i krátkou citaci z české verze projektu Wikipedia. S těmi lze dále pracovat při dodržení licence CC-BY-SA. Ostatní texty je možné citovat dle zákona s uvedením zdroje.

Vážení čtenáři, děkujeme vám za návštěvu projektu shromažďujícího významy slov, přesné vysvětlení slov, popisy termínů, zajímavosti, známé i neznámé pojmy, definice odborných pojmů s názvem Co Je To?.

Víte, co je to viz? Víte, že se nejedná o zkratku?