Definice výrazu Asteroid. Co znamená odborný pojem Asteroid z kategorie Věda?

Co to je Asteroid? Význam slova

Pojem, definice termínu, vysvětlení slova Asteroid

Asteroid je pojmenování pro vesmírná tělesa. Jedná se o starší a nepřesný název, v současnosti se používá správné pojmenování planetky. Slovo asteroid pochází z doby, kdy bylo těchto těles známo minimum.
Asteroidy se klasifikují podle typů, jen ve sluneční soustavě existují desetitisíce těchto planetek. Po objevení asteroidu je zkoumána a potvrzena jeho oběžná dráha, asteroidu je přiděleno číslo a může být pojmenován. Asteroidy nesou jména podle postav řecké mytologie, slavných osobností a ženská jména.

Co je to Asteroid? Význam slova, termín, Definice výrazu Asteroid. Co znamená odborný pojem Asteroid z kategorie Věda?

Přes veškerou snahu je možné, že v text bude obsahovat chyby. Předem se za ně omlouváme. Text vytvořen redaktory Superia.cz

Uvedený text můžete pochopitelně sdílet s vašimi známými a kamarády na Twitteru, Redditu, Pinterestu, Facebooku nebo na jiných, zde neuvedených sociálních sítích.

Heslo Asteroid se nachází v kategorii Věda

Klíčová slova: informace, termín, názvosloví, přesný výraz, slovník, synonymum, co to je, odborný výraz, co znamená, wiki, formulace, lexikon, Věda, pojem, Věda, heslo, význam slova, definice pojmu

Pojem Asteroid je v kategorii Věda, ilustrační obrázek

Wikipedie píše o slovu Asteroid?

Uvedené vysvětlení pojmu je převzato z webu Wikipedia.cz. Licence CC-BY-SA.

Asteroid je starší a nepřesné, ale stále často používané označení těles, která se správně nazývají planetky. Nepřesné pojmenování asteroid má historické kořeny z období, kdy byla známá pouze dvě tělesa. V době, kdy bylo objeveno už několik desítek těles, bylo přijato nové označení tohoto dosud neznámého typu těles – planetka.

Planetka (asteroid) Bennu

Na asteroid (planetku) Bennu má v roce 2023 přistát vesmírná sonda, která odebere vzorky z jejího povrchu. Autor: NASA/Goddard/University of Arizona, zdroj: Wikimedia commons, licence: Public domain

Odkazy na jiné online zdroje a weby

Hledat videa s názvem Asteroid na Youtube

Chraňte své soukromí a hledejte slovo Asteroid ve vyhledávači DuckDuckGo

Vyhledat termín Asteroid ve Wikizdrojích

Najít termín Asteroid ve Wikislovníku

Zkusit hledat obrázky a videa s názvem Asteroid ve Wikimedia Commons

Zkusit najít termín Asteroid na Google.cz

Dál můžete zkusit hledat slovo Asteroid například v Seznam.cz slovníku cizích slov, v nabídce zboží na Heureka.cz, ve ekologickém vyhledávači Ecosia, v Microsoft Bing nebo v ABC slovníku cizích slov a synonym.

Výběr náhodných odborných termínů, pojmů a hesel

Tyto webové stránky vám přinesly odpověď na otázku jaký je přesný význam slova Asteroid? resp. jaký je přesný význam slova Asteroid? Je tu uvedeno krátké vysvětlení odborného pojmu Asteroid, odpověď na dotaz co je to Asteroid?. Víte např. kdo to je Psychopat? Znáte a víte kdo je Filumenista? Termíny, slova, pojmy, resp. hesla mohou mít různé významy v závislosti na oboru a kontextu. Vyzkoušejte proto hledání v jiných kategoriích (než Věda). Některé pojmy obsahují doplňující definici z Wikipedie včetně url na konkrétní stránku. Jedná se o texty spadající pod licenci CC-BY-SA. Ostatní texty je možné citovat dle zákona s uvedením zdroje.

Děkujeme vám za návštěvu encyklopedického projektu shromažďujícího zajímavosti, slovníková hesla, významy slov, známé i neznámé pojmy, popisy termínů, přesné vysvětlení slov s názvem Co Je To?.

Víte, co je to viz? Víte, že se nejedná o zkratku?