Co je Asteroid?

Co znamená termín, výraz, pojem, vysvětlení hesla Asteroid?

Asteroid je pojmenování pro vesmírná tělesa. Jedná se o starší a nepřesný název, v současnosti se používá správné pojmenování planetky. Slovo asteroid pochází z doby, kdy bylo těchto těles známo minimum.
Asteroidy se klasifikují podle typů, jen ve sluneční soustavě existují desetitisíce těchto planetek. Po objevení asteroidu je zkoumána a potvrzena jeho oběžná dráha, asteroidu je přiděleno číslo a může být pojmenován. Asteroidy nesou jména podle postav řecké mytologie, slavných osobností a ženská jména.

Co je to Asteroid? Význam slova, termín, Odborný termín, výraz, slovo Asteroid. Co znamená pojem Asteroid z kategorie Věda?

Neručíme za pravdivost poskytovaných informací. Text vytvořen pro Superia.cz

Sdílejte text pojmu Asteroid s vašimi kamarády, známými a přáteli na sociálních sítích jako je Facebook a Twitter.

Sdílet na Facebooku    Sdílet na Twitteru      Sdílet na Pinterestu    Sdílet na Redditu

Termín Asteroid se nachází v kategorii věda

Klíčová slova: terminus technicus, definice pojmu, význam, názvosloví, slovo, význam slova, přesný výraz, přesný význam, co je to Asteroid?, popis, lexikon, význam pojmu, věda, informace, pojem, slovník, termín, odborný výraz

Pojem Asteroid je v kategorii věda, ilustrační obrázek

Co se píše ve Wikipedii o pojmu Asteroid?

Níže uvedený text byl převzat z online encyklopedie Wikipedia.cz. Licence CC-BY-SA.

Asteroid je starší a nepřesné, ale stále často používané označení těles, která se správně nazývají planetky. Nepřesné pojmenování asteroid má historické kořeny z období, kdy byla známá pouze dvě tělesa. V době, kdy bylo objeveno už několik desítek těles, bylo přijato nové označení tohoto dosud neznámého typu těles – planetka.

Planetka (asteroid) Bennu

Na asteroid (planetku) Bennu má v roce 2023 přistát vesmírná sonda, která odebere vzorky z jejího povrchu. Autor: NASA/Goddard/University of Arizona, zdroj: Wikimedia commons, licence: Public domain

Odkazy na jiné weby

Vyhledat heslo Asteroid ve fulltextu vyhledávače Info.com

Najít pojem Asteroid ve vyhledávači Ecosia a pomoci tak životnímu prostředí

Zkusit najít pojem Asteroid ve fulltextovém vyhledávači Bing.com

Chraňte své soukromí a hledejte slovo Asteroid ve vyhledávači DuckDuckGo

Hledat videa s názvem Asteroid na Youtube

Hledat slovo Asteroid ve fulltextu Seznam.cz

Dál můžete zkusit hledat slovo Asteroid například v evropském vyhledávači Qwant, v Google překladači, ve fulltextu Google.cz, ve ruském vyhledávači Yandex nebo ve slovníku moderních slangových výrazů - Čeština 2.0.

Často hledané pojmy, výrazy, odborné termíny a slova

Právě nyní již víte co znamená Asteroid? resp. co přesně znamená slovo Asteroid? Je tu uvedeno krátké vysvětlení odborného pojmu Asteroid, odpověď na dotaz co je to Asteroid?. Víte např. kdo to je Laura Pergolizzi? Znáte a víte kdo je Vyžle? Pochopte prosím, že nemáme prostředky na častou aktualizaci všech textů. vzhledem k tomu, že se používají v rozdílných oborech lidské činnosti. Doporučujeme vám proto porozhlédnout se v jiných kategoriích (než věda). Některé pojmy obsahují doplňující definici z Wikipedie včetně url na konkrétní stránku. Ty lze dále používat při splnění licence CC-BY-SA. Ostatní texty je možné citovat dle zákona s uvedením zdroje.

Milí čtenáři, musíme vám poděkovat za návštívení internetového slovníku, který shromažďuje definice odborných pojmů, popisy termínů, přesné vysvětlení slov, zajímavosti, významy slov, známé i neznámé pojmy s názvem Co Je To?.

Víte, co je to viz? Víte, že se nejedná o zkratku?