Definice výrazu Asteroid. Co znamená odborný pojem Asteroid z kategorie Věda?

Co to je Asteroid? Význam slova

Co znamená termín, vysvětlení pojmu Asteroid?

Asteroid je pojmenování pro vesmírná tělesa. Jedná se o starší a nepřesný název, v současnosti se používá správné pojmenování planetky. Slovo asteroid pochází z doby, kdy bylo těchto těles známo minimum.
Asteroidy se klasifikují podle typů, jen ve sluneční soustavě existují desetitisíce těchto planetek. Po objevení asteroidu je zkoumána a potvrzena jeho oběžná dráha, asteroidu je přiděleno číslo a může být pojmenován. Asteroidy nesou jména podle postav řecké mytologie, slavných osobností a ženská jména.

Co je to Asteroid? Význam slova, termín, Definice výrazu Asteroid. Co znamená odborný pojem Asteroid z kategorie Věda?

Vyhrazujeme si možnost chyb v textech. Výše uvedený text byl napsán redaktorkami Superia.cz

Zaujala vás definice pojmu Asteroid? Pak se o ní podělte s přáteli a kamarády prostřednictvím uvedených tlačítek na sociálních sítích Facebook nebo Twitter.

Pojem Asteroid patří do sekce Věda

Klíčová slova: pojem, odborný výraz, informace, Asteroid, význam slova, wiki, slovo, lexikon, definice pojmu, popis, co to je, slovník, terminologie, vysvětlení, Věda, synonymum, formulace, přesný význam

Pojem Asteroid je v kategorii Věda, ilustrační obrázek

Ve Wikipedii se o termínu Asteroid píše následující

Níže uvedený text byl převzat z online encyklopedie Wikipedia.cz. Licence CC-BY-SA.

Asteroid je starší a nepřesné, ale stále často používané označení těles, která se správně nazývají planetky. Nepřesné pojmenování asteroid má historické kořeny z období, kdy byla známá pouze dvě tělesa. V době, kdy bylo objeveno už několik desítek těles, bylo přijato nové označení tohoto dosud neznámého typu těles – planetka.

Planetka (asteroid) Bennu

Na asteroid (planetku) Bennu má v roce 2023 přistát vesmírná sonda, která odebere vzorky z jejího povrchu. Autor: NASA/Goddard/University of Arizona, zdroj: Wikimedia commons, licence: Public domain

Odkazy na jiné weby a vyhledávače

Chraňte své soukromí a hledejte slovo Asteroid ve vyhledávači DuckDuckGo

Zkusit najít pojem Asteroid ve Wikislovníku

Hledat termín Asteroid na Google.cz

Najít pojem Asteroid ve Wikizdrojích

Zkusit najít výraz Asteroid ve fulltextovém vyhledávači Bing.com

Zkusit hledat obrázky a videa s názvem Asteroid ve Wikimedia Commons

Dál můžete zkusit hledat slovo Asteroid například v Seznam.cz slovníku cizích slov, v Google překladači, ve videích na Youtube, ve ekologickém vyhledávači Ecosia nebo v ABC slovníku cizích slov a synonym.

Doporučené pojmy, slova, odborné termíny a výrazy

Text na tomto webu vám dal odpověď na otázku jaký je význam slova Asteroid? resp. co vlastně znamená slovo Asteroid? Je tu uvedeno krátké vysvětlení odborného pojmu Asteroid, odpověď na dotaz co je to Asteroid?. Víte např. kdo to je Immanuel Kant? Znáte a víte kdo je Filumenista? Berte v úvahu, že termíny mohou mít víc definic podle toho o jaký obor se jedná. Proto případně zapátrejte i v jiných kategoriích (než Věda). U některých textů citujeme českou Wikipedii. Spolu s krátkou citací (textem) vždy uvádíme u url adresu projektu. Ty lze využívat v souladu s licencí CC-BY-SA. Ostatní texty je možné citovat dle zákona s uvedením zdroje.

Milí čtenáři, děkujeme vám za návštívení online slovníku zaměřeného na zajímavosti, přesné vysvětlení slov, definice odborných pojmů, známé i neznámé pojmy, významy slov, slovníková hesla s názvem Co Je To?.

Víte, co je to viz? Víte, že se nejedná o zkratku?